Nyt sinulla on kaikki tästä kohdasta, joten pelaa mystisten magneetien kanssa auttaaksesi sinua palaamaan Gnome Ann’s Inniin. Aiot löytää nyt oven suoraan tulemaan, toinen koti säilyttäessäsi, ja kaari vasemmalla. Huomaa käsillä oleva koti ja kaari. On ratkaisevan tärkeää, että olet erittäin jonkin verran tällä alueella. Löydä oviaukko pitämään auki ja löydät palvelijan. Koputa aivan uusi orja ulos ja katso sitten kodin jäljellä olevaan jäljellä olevaan etuosaan ja löydät vaihtoehdon.
Siirrä uusimman valaistun kaupungin läpi – kattava kummajainen huijaus ei yleensä häiritse sinua – ja voit johtaa portaita pitkin, jos et saapu oikealle valaistulle kaupunkialueelle, jolla on työpöytä sydän- ja verisuonijärjestelmässä. Siirry valaistuun järjestelmään ylös ja tee sitten oikea polku jäljittämällä uudet telineet, sitten käy oven vankilakaupunkiin. Pudota kaiteen yli, mene ylöspäin pitämällä telineitä. Ota köyden nuoli ankkuripisteeseen ennen kuin voit auttaa sinua sukeltamaan korkeammalle alustalle. Suoraa oikeanpuoleisen käytävän varrella askeleen kolmen F: n askeleen ja voit vähentää generaattoritilan tuoreita portaita seuraamalla upouusi kytkintä pitämään energiaan. Kun olet palannut takaisin päähalliin, uusin ovi, jonka tulet, oli viimeistelty – siirrä mihin tahansa vasemmalla olevaan toimistoon ja työnnä upouusi kytkin avataksesi upouusi mekaanisesti suljetut portit.
Aloita hyökkäys heihin omalla slasher -tikarillasi useimpiin heistä on todella ylpeä. Katso keihään kasaa kärryyn ja ota useita keihääjä. Kun olet poistanut osan palkkasotureista, juokse kohti seuraavaa osaa, ja voit suurella kentaur -nerolla taipumuksen teleportoida yhdellä korkeammalla osalla.
Tuore pankkiiri ilmoittaa sinulle hänen onnettomuudestaan ryöstää, sillä se ei ole aavistustakaan siitä, että vain sinä ryöstit hänet. Tänään kommunikoi uudelleen ja luo sopimus. Laita tilillesi jopa 4500 drachmaa. Katso nyt juliste seinän pinnalle tai ota huomioon, missä he ovat mainoksia – artisokka ja sardelli muuten pepperoni and jalapeno. On aamu, joten se tulee olemaan artisokka ja sardelli.
Kolmanteen kerrokseen löydät rintakehän, joka sisältää sadan kultaa ja 100 aarteita. Voit potentiaalisesti mennä seuraavaan hierarkiaan, mutta täällä on vähän oikeaa arvoa häiritsevää hallussaan. Kun olet valmis suoraan portaita pitkin ja käännä oikea.
Kyselyyritys logot se, jonka olet, minkä jälkeen suostut pääsemään riitoihin hallitsivuudesta. Kun olet asemassa, nouse pois uudesta käytävältä Kingsiltä. Mikä tehtävä on melko kova verrattuna sekä aikaisempiin että joihinkin myöhemmin.
Kun on kello 17, liu’uta elottoman Parrot Inniin. Salaa askeleet pitämään, yksittäiselle oleskelualueelle. Hyödynnä mystisiä 50 ilmaiskierrosta peliin Bonanza magneetit teleportoidaksesi itsesi Gnome Ann’s Innille. Uusimman pöydän käyttämiseksi Gnome Ann tuo kakun sinulle. Liukua oviaukon ansiosta jäljellä oleville, jotta voit hiipiä portaita pitkin pääosan suorakaiteen muotoisia.
Murtovarkain kolikkopeli pois verkolla. Kokeile omistettu toiseen aiheeseen.Päähenkilö aikoo varastaa miljonäärin talon tai asunnon välttämättömän timantin monien tuotteiden avulla. Pidä länteen kaupan huoneen läpi ja voit seurata sitä uuteen käytävään. Tee ensimmäinen koti oikealle ja voit katsoa tunnelin käytävää oikean takaosan suhteen. Jos tämä on ensimmäinen, joka viittaa indeksoimiin, tiedä, että pienet näistä ei voi ensimmäistä nähdä sinua, mutta he myös kuulevat sinun.
Siksi pelit ovat oikeastaan samoin kuin virrankäyttö, koska se on todella hiipiä; Jos vartija loukkasi, Garrettin ketterä hinta tarkoitti vartalojen arpia, että kokeilee täysin legit -taktiikkaa. Onko tarina näennäisesti erittäin mielenkiintoinen sinulle? Haluatko kokeilla, mutta he pelkäävät rahaa?
Sinua ei ehkä ole varustettu oikein niiden käsittelemiseksi, mutta oikeasti. Nyt kun A Crook, ole vain hyvä löytää tasku.Katso nukke ja käytä taskulaitteiden terää, jotta nukke harjoittaa heidän nautintonsa. Pysy tämä, kunnes löydät käytännössä näennäisen taskun sen sijaan, että valaisee aivan uuden kello. Jos voisit valita nuken taskun, Arestes vaatii aikaa monimutkaisemman nuken luomiseen.
Liu’uta takaisin Gnome Ann’s Inniin, ei kuitenkaan tule sisään majataloon. Vaihtoehtona hiipi Portcullisin oven läpi majatalon viereen. Aloita matkalla takaisin Silmariaan, mutta älä tule Silmariaan. Lämpöpallo jätetään lähelle.
Tämän pitäisi olla viimeinen asia, jota teet kappelissa – on todennäköisesti pääsytapa, jonka Shield voi tulla etsimään sinua, varmista, että satut menemään kokonaan kaupunkialueelta sen jälkeen, kun olet tehnyt sen. Kiinnitä portaikkoon alaspäin saadaksesi uuden “hoidon” yläosan. Ei ole mitään huolestuttavaa (toistaiseksi), hyvin virtaa niin nopeasti ja sinä äänekkäästi, koska haluat. Kun olet saavuttanut käytävän haastavan suljetut portit, käänny oikeaan ja ohjaat avaruus 3-F: n hallissa.
Sinun pitäisi päästä ylemmän korkean laatikon päälle joko kiipeilyssä tai enemmän kuin catwalkissa. Ovat laatikko, jolla on linja -nuoli (ääriviiva vaihe 1). IT -nuoli voi tehdä useita työpaikkoja tässä korkeudessa yksinkertaisemmaksi, joten varmista, että saat sen.