Az „Evo Training” névre keresztelt esemény valószínűleg február 5-6. között kerül megrendezésre, ahol a Formula 1-ből induló Miami Worldwide Autodrome egy kisebb felépítésű pályáján vehetnek részt a versenyzők, ahol a Rock Aréna, az új Miami Whales NFL-csapat otthona is található. A Formula Elizabeth bejelentette, hogy a következő hónapban konferenciát tart Miamiban, ahol a hírességek és influenszerek, köztük Brooklyn Beckham és Sergio Agüero, elsőként próbálhatják ki a legújabb 3. generációs Evo autókat. „Egész életemben szerettem a motorsportot, és amikor lehetőségem nyílt az Evo Training, azaz a Formula E részévé válni, megragadtuk a lehetőséget” – mondta Beckham. Nem minden versenyen van szükség boxkiképzésre – az elmélet az, hogy a sorozatnak egyedi adaptációt biztosítsanak.
A Jaguar Land Rover mindent megtett a pontosság biztosítása érdekében, de további információkért és árakért forduljon a legközelebbi Jaguar Land Rover üzlethez. A TCS egy informatikai szolgáltató, érdeklődő és üzleti lehetőségekkel foglalkozó vállalat, amely több mint 50 éven át elektronikusan változtatta meg a világ számos vezető vállalatát. A Jaguar Land Rover régóta fennálló, szakképzett technológiai partnereként a TCS igyekezett befektetni a kreatív elektronikai technológia kiaknázásába, hogy segítsen az új versenyzői csapatnak felgyorsítani az elektromos átalakulást, versenyeket nyerni és egy alternatívabb jövőt építeni. A TCS hisz abban, hogy a céltudatos, globális sportszponzorációk változást hozhatnak, és Ön is megtapasztalhatja csapataink hangulatát. A Formula E egy valódi globális kísérlet a Jaguar birtoklására, azzal a céllal, hogy 2025-től teljesen elektromos luxusmárkává váljon.
Evans Monacóban, Párizsban és Montrealban is pontszerző közeledéseket ért el, így az új bajnokságot a 14. helyen zárta. Bird, aki korábban a Football Virgin címért versenyzett, 2010-ben már szerzett néhány pontot, és most ő az egyetlen versenyző, aki minden hetedik szezonban gyorsan győz. Csapattársuk, Mitch Evans a csapat legelső FE-éve óta versenyez a Jaguarral, és az új-zélandi már a nyolcadik a versenyzők pontlistáján, miután Monacóban szoros küzdelemben lemaradt egy győzelemről.
Mivel ez az egyetlen elektromos világbajnokság, az Algorithm Age lehetővé teszi számunkra, hogy biztosítsuk a legújabb elektromos autótechnológiát egy nagy hatékonyságú ökoszisztémában. „Az Algorithm Elizabeth versenyzés jelenlegi extrém jellegét tekintve ez egy meghatározó alap lehet a versenyzés összteljesítményének javításához” – mondta James Barclay, a Jaguar TCS Racing csapatfőnöke. Az új svájci versenyző néhány győzelmet és tizenegy dobogós helyezést szerzett az első 2023-as szezonban, de egyszer már küzdött az Algorithm Regional European címért, tizenkét versenyen küzdött meg ahelyett, hogy pontot szerzett volna. A 11. évtől kezdve egy tucatig terjedő GEN3 Evo technológiai fejlesztéseket kínál a világ egyetlen online versenyén elérhető elektromos autókhoz, az új hajtásláncokhoz és a négykerék-meghajtású rendszer adaptálásához az időmérőn és a versenyzésen belül. Evans nyerte a spanyolországi Routine de Catalunya vadonatúj különleges versenyét, miután a törökországi Isztambuli Sportpályán megrendezett első forduló első két futamában a 6., illetve a 7. helyen végzett.

Dennis már korán bekapcsolódott Wehrleinbe, és da Costa közvetlen törekvéseibe is belekeveredett, de ez az új Porsche páros, amely a jövőben felbukkant, mire a három autó visszatért a szokásos csúcsteljesítményéhez, amivel forrásoldal da Costa már Wehrleintől távolodott. „Tolhatsz egy autót, és megmutathatod nekik, hogy eljuss a rajongóikhoz, ami remélhetőleg egy teljesen új közönséget hoz a játékodba, akik még nem tapasztalták meg. A mi közönségünk némileg eltér a hagyományos motorsporttól, többnyire elektronikus helyiek, tehát ez egyfajta élvezetet nyújt, és te egy új történet hátterében állsz, amely felvázolja, mit jelent a semmiből autóversenyzővé válni” – mondta Jeff Dodds, a Formula E vezérigazgatója.
A 33. körtől kezdve, amely egy sikertelen első próbálkozás után elvette a második támadási módját, Mitch a harmadik helyen állt, Rowland és Wehrlein mögött – a rangsorolást, amelyet a végére elhatároztak. Az új 2024-es ABB FIA Algorithm Age Community Tournament sorsolása szinte ezen a hétvégén megtörténik, mivel a Jaguar TCS Rushing visszatér hazai versenyére Londonba egy izgalmas megállóra egy aktivitásokkal teli évre. Míg az Algorithm Elizabeth hivatalos márkatulajdonosa, a Jaguar TCS Race saját hajtásláncot fejleszt, új motorral, jelzőfényekkel, inverterrel és hátsó felfüggesztéssel. A Jaguar, a régóta Formula E technikai partnerén, a Williams Engineeringen keresztül, a Think Racingnek adja a Gen3 korának megfelelő hajtásláncát. A Jaguar teljesítmény, technológia és formatervezés terén szerzett hírnevét a világ legnehezebb pályáin és bajnokságain kovácsolták. Bolloré 2022 novemberében távozott a Jaguar Land Rover vezérigazgatójaként.58 És nincs közvetlen utódja a Jaguar Racing elnöki posztjának, a Barclay ma is az egyetlen hivatalos hatalom a Formula E 3. generációjának idején.
A szezon egy pontjában 80 hellyel voltam lemaradva, ezért pozitívum, hogy csökkentsem a lemaradásomat és a kábelig juttassam az új versenycsatát. Nagyon elégedett vagyok az összteljesítményemmel, de a csapatfeladatok fantasztikusan indultak, és nem tudok eléggé hálás lenni nekik. A pályán lévő emberektől, akik egyenesen a gyárból térhettek vissza, a Jaguar TCS Race-en lévő emberek készen állnak, hogy segítsenek a győzelemben.

Sam illik egy lelkes, illusztris listához a járművezetőkről, akik azért versenyeztek, hogy kiváló Jaguar felállással rendelkezzenek, és azt is megtudom, hogy a srác elégedett veled, mivel ez tényleg az i. Sam egy nagyon tehetséges autóversenyző, akinek a kihasználása nagyszerű előnyt jelent, és azt is megtudtam, hogy később nagy sikereket fog elérni. „Végső soron köszönöm a kollégáitoknak és partnereiteknek, valamint a családunknak szerte a világon. Segítenek a pálya hatékonyságának növelésében, és ti is hozzájárultok a sikereinkhez. A legújabb, 2024-es bajnokság már bevált pályákon zajlik majd, és rövid távú autópálya-pályákon is lehet majd versenyezni a világ nagyvárosainak központjában, valamint Mexikóvárosban, Dirijában és Rómában, az új városokkal és Tokióval.”
Az új 2024-es cím jelenlegi pályákon indul, és rövid közúti körpályákon lehet részt venni a világ legnagyobb városaiban, valamint Mexikóvárosban, Diriyában és Monacóban, ahol a legújabb városok is találhatók, valamint Tokióban és Sanghajban. Milyen csodálatos év van hátra az új Gen3 versenyéig az Algoritm Korszak előtt! Az új cím eldöntése a legutóbbi versenyen, amellyel a saját ügyfélcsapatunk szembesül, valódi bizonyítéka a Jaguar I-Type 6 teljesítményének – és Londonban különleges élmény lehetett. Bár csalódás, hogy nem tudtuk kihasználni a legújabb Csoportos Világbajnokság időszakát, nagyon elégedett vagyok mindazzal, amit elértünk a márkanév és a csapatverseny óta idén. A Jaguar első helyezései a Csapatversenyen, amelyek a Believe Racing sikerét hozták, kivételes eredmény. Ez már egy fantasztikus három év volt együtt, ami alatt küzdöttünk a győzelemért, amelyet egy csapatnak neveztünk ki.
„A teszt fontos lehetőséget kínál arra, hogy felkészítsük ezt a tehetséges női autóscsoportot az elektronikus versenyzés csúcsáról. Alig várjuk, hogy tovább építhessük a kapcsolatot Jamie-vel, miután tanúi lehettünk hihetetlen sikereinek a W Sorozat-ben, és talán nemrég az Indy NXT-ben is. ‡ A Jaguar Land Rover hosszabb várakozási időket tapasztal, és számos nemzetközi tényező, többek között a forráshiány, a megnövekedett konzultáció, a jobb gyártási költségek és a logisztikai fennakadások miatt árképzési problémákkal kell szembenéznie. Ezen igények miatt csak az autó megjelenésének dátuma óta érvényes legutóbbi nagykereskedelmi árra vonatkozó indikatív árakat tudjuk nyomon követni, amelyek eltérhetnek a vásárlás és a jármű esetleges születési dátuma között. A weboldalon feltüntetett árak a kereskedőknél raktáron lévő és a megjelenés időpontjában elérhető autókra vonatkozó legújabb gyártói vételárakat (MRDP) tükrözik.
Első algoritmus-stratégiája, az Elizabeth, kezdetben szeszélyesen teljesített, Cassidy számos alkalommal aludt el otthon. A 2021-es szezon következő fordulójától, a római pályán azonban megerősítette pole pozícióját, és rövid időre hozzájárult az új versenyhez, mielőtt sérülés miatt visszavonult. Egyetlen teljesítményt nyújtott egy másik bottal a New York-i körzetben, de nehezen tudja utánozni újonc társát, Jake Dennist, aki első évében sikeresen sietett.
Minden kategóriában versenyképesek voltunk, minden nap ezen a héten, ami nagyon biztató volt. Mindent megtettünk, amit szerettünk volna, van néhány jó kutatásunk, amit át kell tekintenünk, és alig várom, hogy januárban megrendezhessük az év első versenyét. „Szeretem hobbiként, de ez egy hihetetlen lehetőség arra, hogy a valóságban is lekövesd az új szabályokat, és megtapasztald, mit jelent a motorsport csúcsán versenyezni. Az új időpont, amikor a rendezvény elkezdődik, az idei szezon naptárának egy nagyszerű, még nem véglegesített eseményeként van indexelve, amely szerint egy futamot a thaiföldi Chiang Mai városában hirdettek meg, mivel a cél a gyorsaság, mielőtt egy kormányváltozás miatt a csomag nem volt elérhető. „Ahelyett, hogy csökkentenéd a normál autósok bizalmát, azt fogod tapasztalni, hogy mennyire elit csoportba tartoznak, amikor ezek az alapítók megpróbálják megtanulni, hogyan kell felturbózni az autójukat.”
Megvizsgáltuk az új Formula E időmérő struktúráját, ami egy kitartást igénylő folyamat volt, mind a versenyzők, mind a csapatüzemeltetés jobban teljesített. A legújabb autók felújítása után már sikerült ötös Jaguar We-Form rendszert beállítani, és az alkalmazást az év során belül fejleszteni lehet. Jobban kihasználtam a valenciai időt, és most már biztosan a terveinket tartjuk az év legelső szaúd-arábiai versenye előtt – az új versenyzők jobb beállításokkal rendelkeznek, a csapat jól működik, így általában örülünk, hogy 2022 januárjában versenyezhetünk.
A Covid-járvány miatt elmaradt vagy késik az új képek elkészítése a jelenlegi modellévektől. A kisméretű chipek hiányának globális hatása most a gyártási igényeket, a lehetőségeket és a kibocsátási időket is befolyásolja. Amíg ez a probléma nem rendeződik, kérjük, vegye figyelembe, hogy a képek nagy része nem feltétlenül aktuális, és nem felel meg a 23/24 modellévi igényeinek. A vásárlóknak azt javasoljuk, hogy a helyi üzletben tájékozódjanak a 23/24 modellévi igényeikről, és ne csak az akciós képek, hanem a specifikációk alapján rendeljenek.